Blääää

2010-11-14 @ 02:06:33

Ja.......det var en riktig blä dag igår lördag. Fy usch. Bråk bråk bråk och gnäll från barnens sida hela tiden, man blev knäpp! Tror jag gick och dog några gånger!
Fy f, sånna dagar är inte roliga. Blev t.om så att vi struntade i att gå på en öppningsdag av ett café här, det är några vänner som har öppnat det nu, och dem hade premiär igår då. Så då hade vi såklart tänkt gå dit efter lunchen. Men si näedå det gick inte alls, man hade blivit tokig för mindre på barnen där......hade inte velat vara nån annan stans med dem när dem var på det sättet. + att stora dottern tjatade om att åka hem till en kompis, så det fick hon göra sen så då blev det liiiiite lugnare iaf. En stund.

När A var där åkte vi andra till mina föräldrar, kollade in deras badrum som de nu har en toalett i, igen. Efter typ 6 månaders tid av renovering. (Har tagit så lång tid med all väntetid från firmor osv).
Sen fick vi med oss lite grejer som jag haft när jag bodde hemma. Så nu har vi mer skit att gömma undan, hehe näedå det var bla nån lampa som jag fick när jag fyllde 1 år typ (jättefin), överkast som barnen ska ha i deras sängar, och en låda med hjul på som A ska ha under hennes säng att fylla med grejjer.

Efter besöket där så åkte vi en snabb vända till Ica och handlade det vi behövde till kvällsmaten, vi skulle göra egen pizza. På ica blev jossan typ ett monster igen och bara gjorde djävulskap....urk, hatar att skämmas ögonen ur mig på affärer...... Så snabbt därifrån för att hämta hem stora barnet, sen hem och börja med maten.

Gjorde en kladdkaka också som vi ska fika på imorron på fars dag när mina föräldrar kommer över på en fika. Ska ha glass och varma hallon till kladdkakan också. Gott. Funderar på att göra egen chokladsås till, men det kanske blir för mkt?

Jaja.. kvällen fortsatte ned pizzabak, rensning utav avlogget i grovköket (vattnet som kom från tvättmaskinen rann inte ner i hon's avlopp........ *ggggrrr*) och ja sen blev de mer bråk o gnäll pga lite dricka också. BIG SUCK!!!! Sen hamna ungarna i säng ögona böj efter maten. Orkade inte ha dem vakna fler sekunder typ.....sitter här nu i min ensamhet och försöker lägga allt gnäll o bråk bakom mig som va, så jag hoppas på en bättre Söndag!! Ska väl gå och sova också, föräldrarna kommer på fika på förmiddagen idag ju så jag måste ju upp och duscha också samt plocka undan lite. Jag som e så morgontrött.

Gäsp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback