Vinter

2010-11-20 @ 22:53:02

Hohoho..nu kommer tomten..... näe inte riktigt än, men nu är det vinter iaf. Här har det snöat sen igår nångång. Ska tydligen snöa nån dag till för att sen bli kallt med flera minusgrader...bbrrrr.......tur jag äntligen har hittat ett par vinterskor. Köpte ett par på Skokanonen i stan i fredags, de kostade 400 men hade kostat 780 kr så det var ju ett kap! Märkes skor tydligen, Curlingkängor.... Dock var det en liten skomodell tydligen för jag fick lov att ha storlek 42!!!! Jisses, de är ändå liite trånga, men jag ville inte byta igen. Var o bytte idag då jag först tog 41.
Men nu har jag skor iaf, ska köpa ngt annat sen som man kan ha när man ska till typ pulkabacken och så. 

Idag spelade j innebandy på förmiddagen, sen åkte vi till stan och käka på Saffets och sen vidare till Strands o köpte vantar till Amanda. Efter det åkte vi ut till Hälla också där jag kollade på vantar till mig, hittade ett par på Kappahl faktiskt, 99 kr helt ok pris. Köpte lite nya trosor också faktiskt.  :)
J o barnen satt på fiket där inne på Hälla shopping under tiden jag handlade, för Amanda var superhungrig igen fast vi nästan nyss ätit mat. (Hon är i en period där hon växer mkt).
Iaf så fick hon en macka o festis. Jossan åt lite macka av henne också samt fick oxå en festis...

Jaja, sen åkte vi hem... åt lite rester från kylskåpet, j vilade på soffan en stund o barnen badade.. jag har tvättat o diskat endel.
Nu slappar vi o barnen sover.

Imorron ska j städa garaget o bilen lite, o sen sätta ut bilen på blocket. Vi får hämta en "ny" bil nån dag i veckan...!!! Ska bli skönt!! Hihi!! En bättre begagnad Volvo v70.

Imorron blir det nog också en sväng till pulkabacken tror jag. :)

Natti natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback