Update..

2010-11-23 @ 01:03:25

Liten uppdatering.... snön yr utanför, jag sitter uppe mitt i natten som vanligt... hehe.
Väntar på att J ska komma hem faktiskt, han är hos en kompis, dem hade spelkväll (den brukar dem ha på Onsdagar men denna Onsdag ska jag iväg så då bytte dem dag). (Jag ska på Inredningsparty hos C, blir nog skoj). Barnen somnade rätt tidigt ikväl, jossan iaf Amanda är alltid sen med att somna. Blir nästan aldrig innan kl 21, spelar ingen roll när man började natta henne....

Nåja. Iaf så är J iväg men han borde komma hem vilken minut som hälst... Ska gå å lägga mig nu snart, ska iväg imorgon efter att jag lämnat barnen, så då lär jag snabba mig hem igen o duscha sen kommer svärmor o hämtar mig så jag får åka med henne ner till centrum (har en bit dit o vill inte gå i snöstorm typ om det nu blir det imorgon som det är sagt... ska iaf till bm för rutinkoll. Var ett tag sen sist, så det behövs ju göras även om man inte vill. Men men..

Imorgon ska jag också boka biljetter till Disney On Ice, i Globen i Januari. Blir som en Julklapp för hela familjen.
Blir nog kul iaf, föreställningen är 2 timmar lång + paus.

Imorgon kommer en som ska köpa våran bil också. Vi har sålt den och köpt en annan. Den "nya" bilen får vi hämta nu nån gång denna vecka, förhoppningsvis på Onsdag. Blev en Volvo V70 - bättre begagnad sådan iaf.
Fick iaf så vi kunde betala allt som va kvar på lånet, dock inget över men men, det lånet löst iaf, skönt.
Ska bli skönt med en annan bil nu den vi har haft är inget vidare, en massa småfel hit o dit hela tiden.

Näe nu sovdags. natti natti... :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback