Nattbloggar...

2010-11-26 @ 03:56:30

Skriver av mig lite såhär mitt i natten... Kl är 03.40 just nu...
Gick upp från sängen för ett tag sen då hade jag legat där i ca 1 timma o inte somnat, gick in o lade mig sent för att jag sov i soffan från kl 22 igår kväll då....j väckte mig kvart i 2 nu inatt där... hmmm så jag har ju sovit ett par timmar redan brukar bli svårt att somna om i sängen igen då, tyvärr. Sen va jag också upp för att ajg va så himmla törstig och täppt i näsan. Så jag drack en massa vatten och snöt mig o tog neseril... intressant va?? :-)

Det snöar fortfarande ute sen igår, vet faktiskt inte hur mkt snö det har kommit men endel måste det ju vara.
På lördag blir det pulkabacken efter lunchen, har vi planerat. Skoj. :-)

Just nu låter det endel från köket... Det är Volvons batteri som laddas.... Idag(igår) när vi skulle åka iväg in till stan så kom vi ingen stans als med den "nya" bilen. Batteriet var helt urladdat! Shit alltså. Vad irriterad man blev!
Funkar det inte med att ladda detta batteri så skulle vi få ett nytt iaf. Ggrrrrr, det är ju lixom nått man inte vill ska hända när man inte ens haft bilen i en dag ens... suck!
J köpte iaf en sån laddare som är tillför bil baterier på Ok igår kväll så att vi ska kunna ladda om de behövs. Bättre att ha en egen, visserligen va den ganska dyr, men det kanske lönar sig ändå.
Annars är bilen skitbra!! :) 
Batteriet är nog urladdat för att bilen har stått still under en lång period på bilfirman, kan ju bli så.

Jaja... igår fick jag hem min nya jacka! J hämtade den igår kväll på ok. Provade den och den satt skitbra och fin var den med. T.om barnen sa wow fin jacka mamma!! :-) Hehe.
Denna är det:



Som sagt, jag är helt nöjd. Dock återstår det att se hur själva materialet är om det tex regnar eller kommer blötsnö och man är ute en stund. Men jättevarm och go känndes den iaf. Huvan går att ta bort också om man vill.
Jag blir nog absolut nöjd med denna i vinter. Måste bara köpa nån ny sjal för dem jag har går i röd färg, och det går ju inte till denna hihi... Funderar på att skaffa en sån själ som man kan ha över huvudet också, praktiskt ju.

Nä nu ska jag försöka sova igen tror jag. Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback