Sjuklingar och kläder

2010-10-28 @ 02:55:14

Hej hej...

Borde sova nu egentligen. Men sov i soffan tidigare ikväll så jag va inte trött när j gick och lade sig. Men har setat här alltför länge nu tycker jag. Iofs är det skönt att sitta i det tysta också, har kikat på tradera o blocket, olika bloggar, familjeliv osv osv...
Ang tradera så letar jag skridskor i strl 33-34 till tjej. Om nån har ett par sånna så hör gärna av er.
Ska kolla efter ett par till jossan med hon har 26-27 i strl så om nån som ev läser har det, hör gärna av dig för det med... hehe. :-)  Blir det ingen is ute i vinter så har vi ju ishallen så åka kan vi göra ändå. :-)

Jaja... imorrn får nog jossan gå till dagis iaf, en kort dag till att börja med. hon är så otrolig uttråkad här hemma nu så hon behöver få komma iväg och leka av sig. Blir nog bara mellan kl: 10-14.00 så de e ju rätt lagom att börja med.  J och jag är sjuka så han blir hemma från jobbet imorron med. Dock är han bättre än va han va i förrgår så det är ju bra. Jag har skitont i halsen, kan inte svälja ibland. Jobbigt. Känner mig ganska varm nu med så det är väl bäst att gå och lägga sig.

Imorron ska jag lägga ut lite annonser på saker som vi säljer bort, begagnade barnkläder o saker. Har en hel hög med kläder på golvet i sovrummet bara försmå kläder som inte jossan heller kan ha längre, så det måste bort, ska rensa o kolla ut va man kan sälja och inte.
Nån som vill ha ngt? Har lite olika vanliga tjej kläder, vinter overaller osv.

Amanda o j va till min mamma ikväll med Amandas dress hon ska ha på lördag på halloween partyt. Mamma ska fixa till den lite. De va en häftig dress hon (Amanda) valde, ska fota sen. :-)

Nej nu sova nog svammlat... hehe ingen som e intresserad av att läsa ändå, eller? :P

Ha de gott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback