fortfarande sjuk

2010-10-31 @ 02:12:48

Hej..

Är fortfarande sjuk, så jag har inte gjort så mkt roligt direkt... har inte ens varit ut. För i morse vaknade jag med hög feber, svinont i halsen och hade svårt att andas + hade öronvärk. Blä!!! Fy va sämst jag mådde ett tag, men jag har mest legat och vilat, druckit vatten och te med honung i. Knaprat ipren... :-/

Hjälpte till ett tag med ungarna när A skulle iväg på Halloween party. Sen tog jag en dusch, de va skönt o behövligt eftersom man svettas endel efter några ipren.
J och jossan åkte iväg till ica en sväng o handlade hem de vi skulle äta på kvällen, A åt ju tacos hos kompisen.
Ska förresten maila mamman till A's kompis så skulle hon skicka lite foton från partyt. Man vill ju se lite från när kidsen var så fint utklädda. :-)

Iaf så tog jag o j och städade av i A's rum sen när hon var iväg. Rummet var ett enda stort kaos.
Nu behövs det dammsugas o torkas golv bara men de tar vi imorgon Söndag.

Förresten nu inatt ställer vi om klockan, till vintertid.... Ännu mörkare tider alltså! *suck*
Hoppas detta halvåret går fort så det snart är sommartid igen..hihi. :-)

Nej nu ska jag sova, eller försöka iaf. Beror ju på hur mkr man snorar och så...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback