Åhhh i blåbärsskogen...... *haha*

2010-08-20 @ 01:03:27

Åhhh, att man ska vara så sen med allt!! Verkar som det är kört för mig att börja så fort som möjligt nu bara för att man är sen... *suck* Fan att jag inte tänkte på detta tidigare och fixade i årdning! *arg på mig själv*
(Gäller en utbildning)


Igår var vi förreste och plockade blåbär med barnen. Det va jag, min mamma och syrran som är här och hälsar på, och barnen då som plockade. Blåbär vart det inte mkt av, tyvärr, men det va skönt att få andas luft från skogen. Och barnen hade kul med. Dock fick nog Jossan ett getingstick. Hon höll på och lekte med en grej hon hittade där, o plötsligt så började hon att vifta och sen blev hon ledsen och höll sig om pekfingret på ena handen. Där var ett rött märke nu ikväll, så misstänker ett getingstick. Min syrra fick en geting i handen hon med när hon plockade blåbär. Hon tog getingen istället för blåbäret men släppte den lika fort som hon tog i den typ. (Hon märkte ju att de va en geting).
Läskigt när de är så slöa och finns överallt nu verkar det som. I förrgår slog vi ihjäl 3 st här inne på kvällen.
Ang jossan så verkar hon inte vara kännslig mot det iaf, hon grinade en liten stund bara där i skogen, och hade väl ont ett tag men sen verkar det som de va bra. Hon sa inget mer om det iaf. Får kolla imorron hur de ser ut.

Nej nu ska jag kika vidare på kurser distans, finns ju edel att kolla upp på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback